Meteen naar de inhoud

Veelgestelde vragen

undraw Questions re 1fy7

Bestellen en Levertijd

Onze gemiddelde levertijd is tussen de 2 en 5 werkdagen. Producten die wij op het moment van bestellen niet meer op voorraad hebben kun je uiterlijk binnen 7 werkdagen verwachten. Deze levertijden zijn van toepassing op leveringen binnen Nederland en naar België. In de meeste gevallen wordt je bestelling echter sneller bezorgd. 

Veel producten hebben wij in eigen voorraad en kunnen dus snel worden geleverd. Wil je er zeker van zijn dat je bestelling op tijd komt neem dan contact met ons op om te informeren naar de actuele levertijd van het betreffende product. Wij hebben uiteraard geen invloed op eventuele vertragingen bij PostNL, DHL en DPD.  Rond de feestdagen hebben vervoerders het druk en kan hierdoor vertraging ontstaan, bestel op tijd om deze piek voor te zijn.

Ja, je bestelling wordt vanuit onze locatie in Boskoop naar je verstuurd. Onze producten komen vanuit de hele wereld maar wij werken uitsluitend samen met Nederlandse leveranciers en doen niet aan dropshipping.

Het is mogelijk om bij ons te betalen middels:

Ideaal, PayPal, Crededitcard, Ing Homepay, Apple Pay, Klarna betaal later, en Bancontact.

Wij maken gebruik van een payment provider om betalingen veilig te kunnen verwerken. Voor elke betaling betalen wij een percentage aan deze provider, voor betaal opties zoals Ing Home Pay, PayPal en Klarna zijn deze percentages dusdanig hoog dat wij hierdoor een kleine toeslag moeten doorberekenen. Wij kiezen er bewust voor om deze toeslag niet door te bereken in onze producten, zo kunnen wij deze zo laag mogelijk houden en geven wij jou de mogelijkheid om gebruik te maken van de betaalmogelijkheid van je keuze.

Ja, tijdens het afrekenproces kun je aangeven welke producten je wilt laten inpakken en een tekst opgeven om een persoonlijk kaartje mee te laten sturen. Wij reken voor deze service €1,95,- per product. Wil je 3 cadeautjes laten inpakken dan bestel je dus 3x de inpakservice mee. Wij hanteren een maximum van 5 producten, heb je meer producten dan worden deze samen ingepakt.

Wij rekenen verzendkosten om de prijzen van onze producten zo laag mogelijk te houden. Gratis verzenden bestaat helaas niet en we vinden het niet eerlijk om deze kosten in de productprijzen mee te nemen waardoor je bij het bestellen van meerdere producten dus eigenlijk te veel zou betalen. Lees hier meer over bestellen en afrekenen.

Nederland:

Wij rekenen voor verzendingen binnen Nederland  €5,95 aan verzendkosten. Voor het verzenden naar een servicepunt reken wij €5,50 aan verzendkosten. Bestel je voor een bedrag boven de €50,- dan bereken wij geen verzendkosten.

België:

Wij rekenen voor verzendingen naar België €7,95 aan verzendkosten.  Bestel je voor een bedrag boven de €100,- dan bereken wij geen verzendkosten.

Duitsland: (op dit moment versturen wij nog niet naar Duistland)

De verzendkosten voor het versturen van je bestelling naar Duitsland bedraagt €6,95. Bestellingen met een orderbedrag boven de €100,- worden gratis verstuurd.

Bovenstaande tarieven gelden voor pakketten tot maximaal 20kg.Voor pakketten met een hoger gewicht kan een toeslag worden berekend tijdens het afrekenproces.

Ja, zodra je jouw bestelling hebt afgerond ontvang je van ons een bestelbevestiging en zodra de bestelling door ons is verwerkt ontvang je nogmaals een email met daarin de gegevens om je bestelling te kunnen volgen.

Wij vragen je tijdens het bestellen om je telefoonnummer in te voeren zodat we snel in contact met je kunnen komen mochten er onduidelijkheden zijn omtrent je bestelling. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een foutief ingevoerd huisnummer of straatnaam of een product wat (tijdelijk) niet leverbaar is. Je telefoonnummer zal uitsluitend worden gebruikt om een snelle levering te kunnen garanderen.

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te komen ophalen.

Bezorging en Retourneren

Ja dat kan. Zodra wij jouw bestelling hebben verwerkt en verpakt ontvang je automatisch een email met de track en tracé gegevens van de zending. Ook kun je de zending volgen via je account.

Op deze pagina vind je alle informatie over retourneren en de link naar ons retour portaal.

Wij verzenden naar het door jou opgegeven adres in Nederland of België of naar een PostNL servicepunt naar keuze.

Via de track en tracé gegevens die je van ons hebt ontvangen is je zending te volgen, ook kun je jouw bestelling volgen via je eigen account. Soms kan het door drukte of sorteerproblemen bij PostNL iets langer duren. Geen zorgen 99% van al onze zending wordt altijd alsnog keurig bezorgd. 

Zodra wij jouw bestellingen hebben ingepakt wordt deze ook gelijk aangemeld bij PostNL en ontvang je alvast de track en tracé gegevens. Een exacte bezorgdatum krijg je echter pas wanneer je pakket bij ons is opgehaald en ingescand door PostNL. Hier kunnen enkele uren tot een dag  overheengaan.

Wij adviseren om je bestelling dan te laten versturen naar een PostNL servicepunt.

Wij geven om het milieu en proberen om zo groen mogelijk te verzenden. Dit doen we onder anderen door verzenddozen indien mogelijk te hergebruiken en verpakking- en beschermingsmateriaal te gebruiken wat biologisch afbreekbaar is.

Via je eigen account is het ook mogelijk om je zending te traceren. Helaas belanden bestel- en verzend bevestigingen nogal eens in de ongewenste (spam) map van je email account, dus vergeet ook niet hier even te kijken. Kom je er niet uit? laat het ons weten en we sturen je de verzendgegevens handmatig toe.

De verzendkosten voor retourneren zijn voor je eigen rekening. Wij willen hiermee het doen van bewuste aankopen stimuleren en zo transport verkeer (milieubelasting) beperken. Bovendien bestaat gratis retourneren helaas niet en willen wij de kosten die hiermee gepaard gaan niet doorbereken in onze producten.

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen wordt deze gecontroleerd en gecrediteerd.  Het aankoopbedrag wordt veelal binnen 7 maar uiterlijk binnen 14 dagen op je rekening bijgeschreven.

Garantie en Klachten

Controleer eerst de bijgevoegde pakbon.  Als een gedeelte van je bestelling moet worden nageleverd dan wordt dit aangegeven op de pakbon. Hebben wij iets over het hoofd gezien neem dan contact met ons op, uiteraard zenden wij de ontbrekende producten dan alsnog na.

Gelukkig komt dit zelden voor, wanneer dit wel gebeurd neem dan contact met ons op om te melden welk product je hebt ontvangen en welk product je eigenlijk besteld had. In sommige gevallen kunnen we je vragen om een foto te sturen van het ontvangen product. Indien wij het juiste product op voorraad hebben sturen wij deze direct na. Is het product niet meer leverbaar dan mag het ontvangen product op onze kosten retour worden gestuurd en ontvang je het aankoopbedrag terug.

Op deze pagina kun je alles lezen over garantie en klachten. Is niet alles naar wens verlopen neem dan eerst contact met ons op en we proberen samen een passende oplossing te vinden.

Je kunt je bestelling niet bij ons niet ruilen. Wel kun je je bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Overige vragen

Ja, een cadeaubon bestel je hier. De cadeaubon wordt gestuurd naar je eigen email adres of naar dat van de ontvanger. 

Voor zakelijke bestelling kunnen wij een offerte op maat maken. Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

Wij werken op dit moment alleen samen met PostNL, DHL en DPD.  Wij maken een keuze voor vervoerder op basis van levertijd, verzendprijzen en CO2 uitstoot.

Op onze contact pagina vind je al onze contact gegevens.

Enkele dagen nadat je bestelling is bezorgd ontvang je van ons een uitnodiging om ons een beoordeling te geven. Is er iets niet naar wens dan willen we je vragen dit eerst bij ons te melden, we doen graag ons best om ervoor te zorgen dan je weer tevreden bent.

Tevreden en enthousiast over je aankoop dan zouden we het waarderen als je het product wilt beoordelen, zo help je andere klanten met het maken van hun keuze.  Beoordelen van je product kan op de desbetreffende productpagina maar ook via de uitnodiging die je van webwinkel keurmerk ontvangt.

Vind je ons echt nu helemaal te gek 🙂 dan is het ook mogelijk om ons te beoordelen op Google.  Wij zouden het fantastisch vinden als je dat zou willen doen!

Nee wij hebben geen fysieke winkel en richten ons uitsluitend op online verkoop.

Heb je een kortingscode ontvangen via een flyer of na het inschrijven voor onze nieuwsbrief dan kan deze code slecht eenmaal per klant gebruikt worden en is deze niet geldig in combinatie met andere kortingscodes of op reeds afgeprijsde artikelen. De code is dus met uitzondering van de sale producten geldig op het gehele assortiment en kent geen minimaal bestelbedrag. Kom je er niet uit en heb je echt een (nog) geldige kortingscode, neem dan contact met ons op.

 

Alle informatie over het sparen van punten voor korting vind je op deze pagina.

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Neem contact met ons op als je het antwoord op je vraag niet hebt kunnen vinden, onze klantenservice helpt je graag verder.  Gebruik het contactformulier op deze pagina of  bekijk al onze contactgegevens.

Mindful Winkel Klantenservice
De waardering van www.mindfulwinkel.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.4/10 gebaseerd op 216 reviews.
Wishlist 0
Continue Shopping
Chat openen
1
Hallo,

Welkom bij de Mindful Winkel!

Laat het ons weten als we je ergens mee kunnen helpen. Veel Minful shop plezier!

Wist je dat je bij de Veel Gestelde Vragen al veel antwoorden op je vragen kunt terug vinden?